lørdag 26. juli 2008

Varme dager....

Ute på terrasen i gårkveld, meg og minsten

Mine goe gutter igjen..Kveldsol på terassen....



Mine nye glass som jeg samler på ( til drikke eller kaffe)




Eldstegutten vår (7) har lagt seg.....



I dag: Det er så varmt så varmt !!! Men vi kan jo ikke klage når det er endelig sommer....


Bortsett fra at 2 av ungene har hatt høy feber i denne varmen, har hatt full styr med å få i alle 4 nok væske og spes de som er syke. Vi har badet i vannet i nærheten av huset i dag , og det var HERLIGT.


Her er noen bilder tatt i dag. Håper dere har like fint vær som vi, i vertfall dere som bor i Norge har det like fint tror jeg.Nyt sommeren !


16 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Herlige sommerbider du viser av deg selv og dine skjønne gutter. Ikke kjekt når de får feber i varmen. Håper de pigger seg fort:=)

Nyt sommeren videre:=)
Klem:=)

Høvebakken sa...

Søte gutter :)

BeBe`s blogg sa...

Vakre barn og flotte bilder! Liker den gode, gamle Simo classic-vogna di, minner om tida da mine var små!:o)

Jorunn sa...

Stakkars gutter som er syke i denne varmen! Ja det er virkelig hett om dagen! Neida, man skal ikke klage, men det kunne da vært en mellomting!! Selv har jeg sittet i skyggen i hele dag... Er ikke mye fart i denne damen når det er 30 grader ;0)

krinkelkroken sa...

Heisann Hildegunn:)

Flotte bilder du viser, skjønne barn:)
Så leit med febersyke barn i finværet da, håper det er noe som går fort over!

Hadde også simo classic til to av barna, solgte begge etter bruk dessverre, de er jo så flotte!
Når vi ventet vårt første barn kjøpte jeg simo classic til 4000 , og bil til 2500, sier litt om hva som var viktigst hehe

Har glemt å spørre deg tidligere, bor dere også på sotra? vet dere skal bygge i sund...så da lurte jeg;)

Ha en deilig kveld og nyt solen i morgen;)

Torill sa...

For en utrulig flott blogg du har. Veldig fine bileter. Får ein nostalgisk følelse når ein les den. Det er ikkje lett med småfrøa når det vert for varmt. Får ikkje vore så mykje i sola akkurat, men det er no deilig å få gå lettkledd om ikkje anna.

Er huset frå ein husleverandør eller er det sjølvlaga?

Ha ei god helg vidare :-)

silje-sin sa...

Jeg får liksom ikke sett meg mett på bildene du viser, de er så flotte! Ungene dine er bare herlige! Hver gang jeg er innom bloggen din får jeg lyst på flere barn, vi har vel nesten bestemt oss for å bare ha to... Men det ser så flott ut å ha en liten ungeflokk også! Èn ting jeg lurer på er hvorfor dere vil bygge dere nytt hus? Det ser jo så herlig ut det huset dere har nå:) Ha en fortsatt strålende helg:) klemmer fra silje.

*Hege*-mine små skatter sa...

Så dumt med syke barn nå når det er så varmt... en av mine har også hatt feber,heldigvis gikk det fort over!
Nydelige bilder du viser!!

by Siv sa...

Heihei

For noen utrolig flotte bilder :)
Alltid fint med sort/hvitt.
Og så har du jo verdens kuleste vogn!!!
Ha en fortsatt finfin ferie, og kos deg med alle dine små...

Hls
Siv

Anonym sa...

Så flotte bilder du har lagt ut, så utrolig pent me de duse fargene... Jeg må spørre, er det kameraet som får fargene slik eller redigerer du de på dataen?

Klem fra Natalie.

Fru Fjeldhammer sa...

Så flinke dere er til å ta bilder!! Masse flotte og fotogene mennesker her!!
klem

Karna sa...

Herlighet for noen nydelige bilder!

Madrassene bestilte jeg hos AC Home, tok vel ca 14 dager eller noe så kom madrassene, liker jo sengen som de selger også, men ikke helt den stilen som jeg har, så derfor måtte jeg bare bygge selv...

Kos dere i sommer varmen, her skal kurven pakkes og tusle ned til sjøen....

Mitt hvite hus sa...

Hei igjen:=) Takk for så hyggelig kommentar hos meg. Jeg har fire barn selv og kjenner igjen det du skriver. Men mine begynner å bli stor. Så nå har jeg tid til slike ting. Men når de var små gikk det stort sett i barna :=)

Pass på å nyte det nå . Plutselig er de blitt store:=)

Ha en kjempefin sommer dag med dine herlige barn:=)
Sommerklem Kerstin

Torill sa...

Hei igjen!
Vi bodde i Krøjbergsvei 6 ved Koldkjær, gata etter en luguber grillrestaurant når du kjem frå Hou. Det var skilt inn mot veien; "Feriekoloni". Hals og omegn var veldig flott, men vi savna fint vær. Den flotte sandstranda nær hytta låg å frista kvar dag, men den varme sola kom ikkje. Litt skuffa, men skal gi Danmark en sjanse seinare en gong. Kjekt å høre at du har eit godt forholdt til plassen, då veit eg at det kan vere fint der også. Du kjenner vel til interiørbutikkane i Hals, må seie eg var imponert til at det er ein så liten plass som det er der. Fant masse fint som eg kjøpte :-)

M.E.V. foto sa...

Blir rent nostalgisk av bildene dine. Spesielt det med vogna. Jeg er en likedan i garasjen. Yngstefrøkna er fem år nå, så den står bare og samler støv...

Anonym sa...

off white nike
kyrie shoes
off-white