søndag 10. mai 2009

Vaskerommet

Her kommer noen skisser over hvordan vaskerommet kommer til å bli i nye huset vårt.
Jeg skal ha vaskemaskin og tørketrommel i åpningen du ser mellom skapene.( åpningen blir større og det blir skuffer under i setdet for skap som nå er tegnet inn.)

Her er det innover, sett fra kjøkkenet:

Oversikt:( de 2 skapene på den ene veggen er fryseskap og garderobeskap( som skittentøyet faller ned i øverste delen av, vi har sjakt gjennom gulvet fra badet i 2 etg.rett over vaskerommet)




Denne har jeg bestilt fra Strandlykke, skal henge over vasken ved vinduet...



Det blir ståt innredning fra Ikea:

i taket


Ha en fin kveld ...( sitter her med spysyken, akkurat nå er jeg bra....håper den forsvinner snart !!)

9 kommentarer:

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Dette så veldig bra ut i mine øyne. Vasken dere skal ha, er genial. Vi har den på vårt nåværende kjøkken. Superfornøyd. Så smart med klessjakt da. Det har jeg alltid ønsket meg, men vi må bygge alt på en flate, så da faller jo det bort.

Kan jeg spørre deg hvor mange kvadratmeter vaskerommet deres er på? Også en ting til, boder? Skal dere ha en del av det?

Elers stilig lampe og innredning da.

God bedring til deg. Slitsomt med spysyke.. Håper det gir seg snart.

Ha en god kveld/natt:)

Liv Elin sa...

Wow Hildegunn - dette blir bra ! Stort og med masse god skapplass , og de flotte detaljene ! Synes jeg kan se det for meg alt - blir nok knallbra !

Trasig med sykdom i hus da- håper dere raskt er på bena igjen !

Hilsen fra Liv Elin
Husrom & Hjerterom

~De gode minner i en ny tid~ sa...

~ Det vaskerommet ditt syns jeg ser så kjekt ut Hildegunn. Tror det blir veldig flott.Helt etter min smak. Koslig lampe du har bestilt ~

~ Stakkar deg,å synd å være syk og serlig når det skjer noe en gjerne ville vert med på.Håper det går fort over,riktig god bedring ~

~ Klem fra meg ~

Anneli sa...

For en spennende tid dere har foran dere nå!
My lekkert du har funnet til nyhuset. Så praktisk å plassere vaskemaskin og tørketrommel i høyden!
Kjempefine lamper du viser frem, den til kjøkkenet også (:
Gleder meg til å følge deg videre i byggeperioden.
Ha en koselig kveld!
Håper du er blitt frisk igjen..
Klem <3

Maria sa...

Måste säga villket fint hem du har!!!!! Precis som stil!

Torill sa...

Så lurt å tegne vaskerommet, det har eg ikkje tenkt på sjølv, men sjølvsagt er det mogleg... Godt med eit stort vaskerom med moglegheit for lagreplass og. Ein stor familie har mykje klede å vaske, dette blir bra!

mali-mo sa...

Sså flott det blir!! Syns det så ut som en kjemesmart plan. Lurt å integrere et fryseskap, det har ikke jeg tenkt på. Har tegnet litt bad/vaskerom i det siste jeg også, selv om det nok TIDLIGST skjer noe på den fronten neste sommer ;) Men viktig å ha planene klare!

Vårt vaskerom blir i tilknytning til badet i første etasje, så kanskje jeg kunne fått til en sånn klessjakt. Over blir det nemlig bad i tilknytning til soverommet vårt. Det er bad begge steder nå også, men det er to vegger som skal ned og gulbvene må hugges opp og nye rør og da koseter de jo litt...


Hvordag er det med byggeplanene da, noe dato på gang?

Håper du blir bedre av spysjuken..fort!!!!

Alt klart til veslegutten? her får vi en jente til ;) Så hvis du har behov for å kjøpe små rosa kjoler kan du sende de hit altså, hehe ;) Tror mali-mo mannen engster seg litt for fremtiden med tre hunkjønn i huset ;) Til og med katten er en jente!!

Silje sa...

Utrolig praktisk og lekker vaskrom du kommet til og få deg i nye huset ditt.

Gleder meg til og følge med på byggingen av deres nye hus.

Klem Silje!!

Karen Klarbæk sa...

Super god stil....fed lampe fra Strandlykke....hende skal vi vist holde godt øje med.
Dejligt med at praktisk rum der fungerer.

God bedring