tirsdag 21. juli 2009

i ventetiden...

Ja vi venter fortsatt her...
Nå er jeg nesten kommet til termin. Den er på fredag, men jeg regner med å gå litt over.Har gjort det før.
Men jeg er veldig klar nå....her er vuggen ferdig.


Vognen jeg kjøpte til siste gutten : ( Simo classic modell 2004 )


ett skryte-bilde av min nydelige niese som ble født 9 juli 09 :


Ja ikke så mye annet enn å vente tålmodig nei..
Så kjekt å gå innom bloggene deres i mellomtiden.Får så mye inspirasjon til nye huset at. Takk for det dere deler av bilder og ideer !

17 kommentarer:

My home is my Castle sa...

For en nydelig vugge :)
Vil få ønske deg masse lykke til :)

Klem,Kari

Gry sa...

Nyydelig blogg du har! Heldige lillegutt som skal få så fin vugge, vogn og rom!!
Lykke til med fødsel:-)

her kommer jeg tilbake:-)
Klem

Guttemamma sa...

Bare innom for å ønske deg masse lykke til!!! Stor klem

Havets Datter sa...

Så flott vugge!! Kjenner det kribler i kroppen når du snakker om fødsel.. Er vel ingen ting i verden som er så spennende å vente på som det!?! Heldige deg ;o)


Fikk nettopp telefon fra min søster om at fødselen hennes er i gang, så her sitter jeg å puster ;o) hihi

Lykke til..

Christine C sa...

Så fint dere har gjort i stand...vuggen var helt skjønn. Lykke til! :-))

Armkroken sa...

Lykke, lykke til!! Husk å puste ;) Babyen bør glede seg til å komme hjem for dere har et nyyydelig hus!

Nina B. sa...

Hei :) Har vært innom og tittet litt hos deg, og nå vil jeg bare få ønske deg riktig lykke til med forekommende fødsel! Dere er gode med 5 gutter snart! Sikkert mye kos også. Det er en herlig blogg du har! Klem Nina

Fjordheim sa...

Liker så godt den vogna du har. Vogga er også flott.
Koselig å gjøre klart til en liten ny verdensborger.
Ønsker deg masse lykke til :)

silje-sin sa...

Så koselig du har stelt i stand til babyen som skal komme! det er så skjønt å dulle med sånne ting:) Håper han kommer snart da, dere gleder dere vel til å møte han:) Lykke til! klem fra silje.

mali-mo sa...

Nydelig liten tantejente du har fått deg ;)

Og vuggen var så flott!!! Men du, jeg lurer, for min far har snekret vugge som jeg skal ta i bruk, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få festet en sånn beskyttelseskant inni. Er din løs eller har du festet den? Håper å få tid til å lage himmel og sengetøy før lillejenten kommer..

Venter spent på nyheter fra deg ;) Masse lykke til !!!!!!! ;)

Christine Louise sa...

Nydelige bilder. Både vogn og vugge er helt etter min smak :)
Masse lykke til med fødsel og alt.
Du er så heldig, skikkelig misunnelig :)

Klem fra meg..

Ingvild B sa...

Nydelig vugge!
Lykke til :)
~Ingvild

ARKinterior sa...

Skjønn vugge ! Sånn ei spennende tid for dere og guttane deres nå..tenker de gleder seg til en liten lillebror, så fint bilde av de lenger nede her..mass lykke til med fødsel-klem :)

Silje sa...

Så nydelig vugge. Håper det ikke er lenge igjen til det ligger en liten baby oppi der. Masse lykke til.

Klem Silje!

ღMarianneღ sa...

Åååå, så utrolig fin vogn og vugge <3 Masse lykke til med fødselen! :) Håper ventetiden ikke bllir så alt for lang.
Klem

aase sa...

Nå er vel lillegutten kommet alt kanskje??? Nydelig vugge og vognen vet du jeg synes er lekker! Nikoline og Viktoria hadde jo samme!! Angrer nesten på at jeg solgte den, kunne jo hatt den til pynt....

Lykke til med dagene framover!!!

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Hei igjen. Lenge siden jeg var innom deg sist nå, og du så lant dere har kommet på huset deres. Blir spennende nå fremover ja. Utrolig så fint og koselig du har gjort det istand til den lille. Flott vugge da. Synes ikke det er lenge siden du viste bilder fra en seng som jeg mener stod plassert på samme sted jeg da..;)Tiden flyr ja.

Ellers må jeg få ønske deg lykke til med det forestående, hvis du ikke allerede har født da... Kjenner jeg blir litt verpesyk igjen.. Men bare litt..;).

Klem til deg