onsdag 30. desember 2009

det går fremover..

Ja sakte men sikkert skjer det ting i nye huset. Har bare noen dårlige bilder å vise til i dag, men dere ser vel hva det er.
Her er badet i 2 etg som det holder på å bli montert opp innredning på.Det er kjøkkeninnredn fra ikea som blir brukt her:

Her er det store skapet på badet montert opp :

Vaskeromsinnredn blir montert opp, også kjøkkenskap fra Ikea :

ETt av ungenes rom oppe i 2 etg, furugulvet er ferdig lagt og en vegg er tapetsert i en stripete tapet(sorthvitt)


Godt nyttår !!!

14 kommentarer:

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Oi, jammen lenge siden jeg har vært innom bloggen din ser jeg nå. Guri land så langt dere har kommet, og det ser da jammen meg ut til å bli skikkelig lekkert. Kjekt med kjøkkeninnredning på badet, skulle gjerne hatt det selv. Det store skapet på badet er det også Ikea? Det var jo meget smakfullt da!!!

Gleder meg til fortsettlsen. Snart er det din tur til å sette ditt personlige preg på huset;-).

Fortsatt lkke til med prosessen. Tenk, neste jul feirer dere i det nye huset;).

Karina sa...

Så fint det blir! Spennende å se hvordan det går fremover...

Godt nytt år!!

Anonym sa...

Kjempefint blir det. Jeg liker veldig stilen på badet ditt da...litt likt mitt;)Ha et spennende nytt år:)

ANETTESHUS.COM sa...

Wow! Kjempe-lekkert blir det!!!

Riktig godt nytt år til dere alle sammen!!!

Klem Anette:)

Husdraumen/Anita sa...

Dette blir eit flott bad!
Enkelt og flott med kjøkkeninnreiing, smart! Kva vask har de tenkt å ha?
Og er det kvit laminatplate på toppen eg ser?
*nysgjerrigpeeeer*;)

godt nytt år til deg og!

Unknown sa...

godt nytt år til deg og hele gjengen :) fy fillern å fint det blir.. diggetr gulvet

Breivik Samfunnshus sa...

Hei hei !!
Her går det jammen fremover, badet blir bare så flott og kjempepraktisk !!
Så koselig bilde av dinne skjønne gutter på innlegget under ;)
Ønsker deg og dine alt godt i det nye året!!

Klem fra Maren i nord !!

~De gode minner i en ny tid~ sa...

~ Skal si det går fremmover!!! Så flott!!! Godt nyttår!!!

Ha en fin nyttårsaften!

Hilsen fra Signe ~

Kine sa...

Jøss,dette blir et superlekkert hus tilslutt!Godt nyttår til deg og hele hurven din;) klæm

Anneli sa...

Et riktig godt nytt år til deg og dine Hildegunn!
Gleder meg til å følge deg inn i 2010 også :)
Klem fra Anneli <3

Anita sa...

Det blir såååå fint hos dere, følger med fra sidelinjen jeg! Såå skjønne alle guttene dine er! En flott gjeng! Godt nytt år! Klem!

ARKinterior sa...

Å så fint det blir, tenker du gleder deg skikkelig nå, ja..
Ønsker deg og dine også et Riktig Godt Nyttår.
Klem

Pink Moon sa...

Er deu heime med 5 gutter!!å hjelpe meg..eg er virkelig imponert.Eg er heime med mine 3.
1 på 8 og tvillinger på 1 år.Synst det kan være kjempetravelt!men mest av alt er vi jo kjempeheldige som har den muligheten til å være heime med ungane våre.Uansett kjekt å lese om andre som er det!Ikkje mange eg kjenner som er heime med ungene sine etter fyllte 1 år,så for meg er det innspirerende:D

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så bra det blir. Badet blir skikkelig stillig da. Kjempe bra valg av fliser. Vi har også kjøkkeninnredning fra Ikea på badet og elsker det. SÅ deilig med mye oppbevaring.
Lykke til videre