torsdag 10. juni 2010

Litt hage..


(mitt hjemmelagde plantebord, det ble laget av det jeg hadde for hånden, ikke all verdens..)




(utenfor kjøkkenvinduet mitt..)







Hei, hei !
Bare litt om hva som skjer her for tiden.Vi holder på med hagen, og det spirer grønnt gress utenfor her nå.Om noen uker er det nok plen som kan gåes på.Gjett om ungene gleder seg til det.





(ja vi prøver så godt vi kan og plante noen bjørketrær, håper de kommer seg )


Det blåser litt her ute med kysten så vi må vel binde de opp.
Ellers nyter vi sommeren som er kommet for fullt her....
Ha en nydelig helg !!

10 kommentarer:

Unknown sa...

De så ganske forblåste ut de bjørkene, ja. :-) Gleder meg til å se mer av hagen din. Plantebordet var veldig fint. ;-)

Giveaway hos meg, forresten, om du vil være meg. ;-)

Roka Design sa...

Her får dere det nok riktig så koselig vil jeg tro:)

Øsnker dere en strålende helg:)

Villa Drømmeverden sa...

Så koselig planetbord, trenger ikke å väre all verden. Og bruke ting man har for hånden er jeg fan av!
Det tar tid med hage så heng in there:)

Deilig dere har det ute med tepper, leker og kos:)

Ny sommeren!

Klem

Torill sa...

Såg no veldig koselig ut da trass vinden. Skal dokke bygge levegg ein plass? Kor tid skal dokke male huset? Har dokke grunna det? Vi skal i gang no, men uff for eit tiltak!

Katharina sa...

Det kommer til å bli fint med plen å leke på:)Masse jobb med opparbeiding av hage , men utrolig gøy! Tror ikke det blir så mye av det her i år...får se hvor fin høsten blir:)
Ønske om ei fantastisk helg!
Klem fra Katharina

Fossestua sa...

For en fin blogg du har, her var det koselig å være :)
Den gamle kassen på øverste bildet var lekker, likeså bildet ditt til NIB`s utfordring!
Jeg har nettop startet min egen interiørblogg, og blir veldig glad for besøk :)
Klem fra Lise

Fossestua sa...

Ps. Glemte å si at jeg har lagt meg til som følger :)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Så fint plantebord! Nydelig den gamle kassen din, er veldig glad i slike.

Ha en fin helg!

Lindus sa...

Så fint det blir Hildegunn! Og så koselig du gjør d! Kjempe skjønt bord :) og den kannen, er den fra Bestemor? veldig skjønn...
-Lindusfindus:)

~De gode minner i en ny tid~ sa...

~ Er så kjekt og ha en sån plass og plante og stelle også ser det jo så koselig ut. Det borde var jo kjempefint!