tirsdag 14. september 2010

kapper med mellomverk




De er bare hengt over vinduet på noen spiker , men jeg tebkte å prøve å sy en løpegang og tre de innpå en oldemorstang.
Så blir det slike kapper over vinduene, men ikke så rynkete.
Mer slette på en måte.
Det er egentlig noen overlaken med mellomverk ( den blonden kalles det ).

Kan jeg ha de slik tro, eller er det for "strilete" ?






Det er i tv-stuen bare foreløpig jeg skal ha de, og der er det ett slkt vindu og ett mindre..

Ha en fin tirsdag med mye regn !

8 kommentarer:

Sidsel sa...

synes det var kjempefine kapper. tre dem på en stang - eller sy på knytehemper, så du kan knyte dem opp på stangen .....
Blir nok fint samme hva du gjør

klem

Romantikk-takk. sa...

Så søte,klart du kan ha de slik. Syns de passa veldig bra der. :))Klem.

Anno 2009 sa...

Sier som de andre her. Du kan fint ha det slik ja. Synes det var fint med den blonderemsen (mellomverket);).
Klem

Gammel stil sa...

For en herlig og fantastisk blogg du har:):) Denne liker vi kjempegodt!!! Bloggene våre har nesten samme navn;) La oss til som følger:) Hvis du liker vår blogg, gjør det ikke oss noe å få en ekstra følger:) Vi har bare blogget en liten stund:)

Klem:)

Gammel stil sa...

For en herlig og fantastisk blogg du har:):) Denne liker vi kjempegodt!!! Bloggene våre har nesten samme navn;) La oss til som følger:) Hvis du liker vår blogg, gjør det ikke oss noe å få en ekstra følger:) Vi har bare blogget en liten stund:)

Klem:)

Blåveispiken sa...

Dette ble jo kjempefint!! Sånn kan du uten tvil ha det uten at det blir for "strilete" (ikke at jeg aner hva det ordet betyr men *tihi) KJEMPEFLOTT! Legger meg til som følger og jeg, her var det mye fint :o) Klemmer

Hege sa...

Elsker slike gamle mellomverk - syns det ble kjempefint!:-)
klem, Hege.

Katharina sa...

Synes det ble fint jeg:)Koselig å titte inne hos deg, dere har et koselig hjem.
Håper det går fint med lillegutt.
Klemmer fra Katharina