onsdag 13. oktober 2010

stem på meg el min søster !

Helt utrolig nok ble vi begge valgt ut blandt finalistene i utfordringen "lopper i blodet" på NIB.

http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/2010/10/stem-pa-interirbloggernes-beste.html

Mitt :

Min søsters bidrag :



Jeg reiser på hytten i noen dg akkurat nå og får ikke stemt selv , uff og huff !
- dere får stemme alt dere kan på meg el min søster !!

å her blir det 4 dager uten nett, blir spennende å se hvem som vant når jeg kommer hjem igjen !

Ha en fin onsdagskveld !

19 kommentarer:

trompetmor sa...

Jeg skal stemme både på deg og din søster fordi jeg har fulgt deg trofast i lengre tid nå:) jeg har nettopp blitt blogger selv men jeg har sniktittet lenge og deriblant på bloggen din som jeg syns er kjempefin og gir meg masse inspirasjon!! lykke til:)

silje-sin sa...

Gratulerer så mye, Hildegunn! Du har fått min stemme:) Kos dere på hyttetur! klem fra silje.

Monica sa...

Gratulerer så mye med finaleplassen, kjempefint bilde av en nydelig seng, koselig blogg du har også, legger meg til som følger jeg.

mali-mo sa...

Så kjekt Hildegunn, nydelig bilde her. Heia heia!!!

Og nå må jeg inn og kikke på finalistene og stemme ;)

God hyttetur!

Creative By Helena sa...

Ja nå stemmer vi her,
i hytt og gevær,
fordi vi finalister er.
Men du så mange fine andre konkurrenter det er..
Jammen ikke lett dette her.
*
Magnaren likte ikkje så godt dette med konkurransen for han måtte jo lage kveldsmaten sin sjøl...(For jeg satt jo klistret til pcèn) Og han mente at DU trengte myyyye mer å vinne enn meg... :-) hehe

*

God tur med dine skjønne små!! Tante elsker de! Natta!

pensjonat frua sa...

gratulerer, kjempeflott bidrag! og koslig at dere likte mitt og :) Lykke til!

Anonym sa...

da har jeg stemt på deg :-))

klem lenebo

Laila sa...

Jeg er så glad for å se at du ikke har malt den grønne sengen. Husker et innlegg på nybaktmamma forumet om den, og husker jeg ble så lei meg for at du vurderte å male den. Du har selvfølgelig min stemme!

KKvinneblogger sa...

Hei! Jeg oppdaget deg gjennom konkurransen om loppefunn og har gitt min stemme til deg :) Har også lagt meg til som følger. Jeg elsker gamle ting, og skriver selv blogg om gamle brudebilder. Du er velkommen til å ta en titt :)

KKvinneblogger sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Emilies interiør sa...

Den er så utrolig fin den sengen, og nydelig bilde i sin enkelhet! Lykke til:)

TIN sa...

Du har en kjempekoselig blogg og ei nydelig seng!Følger deg, håper du kan følge meg også. Jeeg har nesten bare gamle ting hjemme...

Klem Christin alias TIN

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Så moro da;). Min stemme gikk til deg! Lykke til i konkurransen og kos deg på hyttetur;).
Klem fra Marilinn

NIB sa...

Gratulerer med 3.plass i Utfordringen. Nesten helt utrolig at to søstre kom blant de 3 - og kanskje ekstra morsomt, siden dere har ganske ulik stil! HERLIG!

Sender deg en mail:)

Fossestua sa...

Hei :)
Da vant jammen favorittbildet mitt nesten ihverfall! Gratulere så mye med 3.plassen!
Klem fra Lise

Konvallhaugen sa...

Gratulerer med 3.plassen. Den var virkelig fortjent!! Min stemme gikk til deg.
Minner om en liten Giwe-away på bloggen min!
Ha en fin dag videre!
Liv Johanne

yanmaneee sa...

off white
golden goose sneakers
yeezy shoes
kd shoes
jordan shoes
chrome hearts outlet
curry 7
kyrie 4
kyrie shoes
kevin durant shoes

Unknown sa...

view publisher site get redirected here go to website browse around this site click this over here now great post to read

keauxou sa...

click here for more info click here for info Extra resources check my site click this over here now article source