mandag 2. september 2013

Sort /hvitt/grått



 Fra terrassen vår og inn mot kjøkkenet

 Kjøkkenet ut mot terrassen

Malte gulvet i fargen sky for 2 år siden, angrer ikke. Tregulvet under her var blitt veldig slitt og stygt.
Må bare males over igjen om 1 el 2 år tenker eg.

dette var bare ett par bilder med en del svart/hvitt kontraster som jeg ville vise dere...begynner å like litt "rene farger", disse fargene gir ro i interiøret og gjør at det ser ryddigere ut. Noe som er helt greit når man har en del barn som slenger rot.
Er ikke all verdens liv her for tidn, men blogger når jeg har en liten pause fra hverdagens kjas og mas..

Ha en flott uke alle lesere !

10 kommentarer:

Tina sa...

ohooo så tøft med de svarte veggene, dristig men jeg liker det. Gulvet ditt - perfekt, lurer på om jeg skal male selv på hytteloftet. Fin ny uke, kjas og mas det er vel det som er livet :)

Heims verden sa...

Så stilig det var blitt:-)

Kristina, nord i bygdo sa...

Fine bilder fra ditt fine kjøkken. Stilig med svarte vegger. Veldig kjekt at du får tid til å legge ut eit innlegg i ny og ne, men forstår godt at det sikkert ikkje er førsteprioritet ;)

Therese sa...

Så fint! Jeg liker også litt kontraster, vurderer selv en mørk malt vegg på stuen mot det hvite. :-)

Anonym sa...

Har du tenkt på flere barn, eller er du ferdig nå? :)

krinkelkroken sa...

Holder på å male gulvene lys lys grå, fargen heter skumring, men blir for lyst , likte fargen dere har innbiller meg at skiten ikke vises så godt ?
Veldig lekkert med sort vegg !
Kose deg med ungene, travle dager her også ;)

mali-mo sa...

Nyyydelig ;) Her kommer det også litt mørkt på en vegg eller to etter hvert. Planene er klare, venter bare på kronene hihi ;) Liker det nye navnet ditt jeg, syns stildreiningen din er flott nå! Klem!

Anonym sa...

Hi! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to give it
a look. I'm definitely loving the information. I'm bookmarking and will be tweeting
this to my followers! Fantastic blog and brilliant style and design.



Also visit my blog post: how To make hair grow faster (http://www.growhairfasttips.com)

yanmaneee sa...

longchamp handbags
jordan 12
adidas yeezy
giannis antetokounmpo shoes
yeezys
kd shoes
kobe sneakers
supreme clothing
kobe shoes
hermes birkin

Unknown sa...

f7j72g2q73 d0o10j8u29 r5t76b1l21 q3x65n3g94 p8y31h4n25 i4y30h5l18