mandag 21. april 2014

livstegn..og en smak av frihet...




God påske !! Her vil eg bare legge et ett lite livstegn, har ikke vært så mye tid el lyst til å blogge,
Her går dagene fort og det er masse å gjøre...
Bildene er fra i mars, da meg og mannen hadde en hel uke på Tenerife alene.
Snille besteforeldre på begge sider delte på å ta seg av våre 7 håpefulle, mens vi slappet maks av under solen.
Men jeg er igang, vil jeg bare reklamere litt for min kreative søsters nye blogg : http://creativebyhelena.blogspot.no/

Lover flere innlegg fremover her til dere som var mine faste lesere..
Klem Hildegunn

8 kommentarer:

Bente sa...

Hallo
Så akkurat på blogglesere min og der ligger jo du med innlegg fra julen. Ikke mye inspirasjon til å skrive på bloggen min i vinter, men noen innlegg blir det. Derimot titter jeg innom de jeg følger. Og det er alltid hyggelig å se nye innlegg.
Deilig med en ferietur alene kan jeg tenke meg. Jeg om min mann skal passe våre tre guttebarnebarn fra torsdag til søndag da skal foreldrene en tur til Dublin. De har vært gift i 10 år sist august, og nå skal de få seg en fortjent tur.
Ser frem mot mye innlegg,og jeg skal sjekke ut din søsters nå.

Anonym sa...

Høres ut som en herlig ferie 😄👍

Therese sa...

Høres ut som en nydelig gave å få som småbarnsforeldre, enten man har ett eller sju :-)

Hanne sa...

Dejligt med en ferie, kun for jer to :)

MODERN COUNTRY sa...

7 barn og så flott, imponerende ! :)

yanmaneee sa...

kyrie 6 shoes
off white jordan 1
golden goose
jordans
goyard
cheap jordans
longchamp bags
yeezy shoes
stone island
balenciaga sneakers

12 sa...

Шаблоны на Opencart и OcStore. Каталог шаблонов OpenCart. Шаблон для OpenCart (ОпенКарт) и ocStore. Шаблоны - Opencart-Help

Модули на Opencart и OcStore. Каталог модулей OpenCart. Модули для OpenCart (ОпенКарт) и ocStore.

Создание интернет магазина под ключ. Разработка интернет магазина. Seo оптимизация.

Opencart-Модули, шаблоны, Разработка интернет магазина

Skrepka sa...

Оборудование для типографий и оргтехника для офиса

Цифровой копир, МФУ, Цветной принтер сканер, Цветное лазерное МФУ, Чёрно белое МФУ, Струйные широкоформатные МФУ

Биговальная машина Cyklos, Ручной биговщик CYKLOS, Биговальные машины биговщики

Каталог товаров оргтехники для офиса и типографии - МФУ, Плоттер, Резаки, Степлеры, Послепечатное оборудование.