tirsdag 27. juli 2010

litt mer fra vår begynnende hage/hus

Endelig kunne vi hente de gamle hage-møblene våre fra det gamlehuset vårt som nå er solgt..


 mine pion-valmuer som er sådd for en del uker siden...



Her begynner huset å bli hvitt, ett strøk foreløpig.
Det kommer to enkle utelamper i gammel stil.

Tiden flyr, og det er "bare " ca 3 uker igjen til skolen begynner igjen, min nr 2 begynner da...stas !
Ellers flyr dagene med alle gjøremålene vi har og de 5 guttene våre....
ha en fin tirsdagskveld !

14 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Så fiiin og koselig sittegruppe dere har!! Blir nok enda flottere neste år med ferdig malt hus og sikkert enda mere ferdig i hagen : )
Ha en fin kveld
klem Tove

Anns draum sa...

Så kosleg hagebilete!! Ein sommardrøm det der:)) Ja tida går så altfor fort, av og til vil man jo helst den skal stå stille så vi kan nyte øyeblikka litt lenger:)

Klem frå Ann

Creative By Helena sa...

Å så koselig HG!!! Det blir bare så bra hos dere!!! Er så fornøyd med gresset vårt her og.. og vi har klart å male halve huset allerede... og idag smekket Magnar opp en levegg.. så ting skjer her også. Vil gjerne komme på lunsj i hagen eller på kjøkkenet ditt snart!!

Fossestua sa...

Herlig inngangsparti! Det er så lekkert med doble dører!

Bente sa...

For et flott inngangsparti du har på huset ditt. En slik dobbeldør ønsker jeg meg.

Bente

beate sa...

så lekkert!!
kos dere i den fine hagen! håper dere har fint vær!

klem beate

mali-mo sa...

Så fltt det blir! Håper å få satt inn en lignende dør som du har her også etterhvert...her blir alt gjort litt og litt vet du, kanskje neste sommer ;)

Kjempefine bilder fra hagen, syns du har fått det veldig flott påkort tid jeg!

Karma sa...

Ser ut som et drømmehus. Og en kjempehyggelig sittegruppe dere har. Jeg er ganske ny i bloggverden og du gir meg mye inspirasjon. Derfor synes jeg at du fortjener en award! Ta en titt innom bloggen min så ligger den der og venter på deg:)

Gyngestol og kaffigrut sa...

For et nydelig inngangsparti!
Flotte bilder fra hagen, koselig sittegruppe!

Ha en fin kveld!

Hanne Mette sa...

Nydelig hus der har. Utrolig fint med det store inngangspartiet. Veldig koselige utegruppe også.

Anonym sa...

Håper alle barna dine får like god oppfølging som det materielle hos deg da..

Susanna | livet i norska skärgården. Tvåbarnsmamma. Husbygge sa...

Så fint hus ni har byggt! :) Vet inte om du är inom bloggen längre men vilken färg har ni på huset? Vi har byggt hus, sån sørlandsstil och ska måla huset vart efter men sliter med vilken vitfärg vi borde ha. Hehe.

Underbar bild på dina pojkar förresten :)

yanmaneee sa...

off white nike
moncler jackets
yeezy boost
golden gooses
nike off white
cheap jordans
yeezy supply
supreme outlet
jordan shoes
hermes handbags

sheyne sa...

browse around these guys gucci replica next page over here read the full info here buy replica bags