torsdag 8. desember 2011

Jul på en av små-guttenes rom



Her kommer ett ørlite innlegg igjen , midt i julestria....Her er det god julestemning med hvit fin snø utenfor og spente barn som gleder seg veldig til jul. Er så glad for at vi har 6 slike skatter som opptar tiden vår, de gir oss veldig mye rikdom. 
Ett lite julehjørne her fra nr.4 sitt rom, han elsker å ordne i stallen i vinduet.Poden blir snart 4 år, og skjønner at det er noe i vente.

  ~ ha en fin adventstid videre alle bloggere, skal ikke se bort ifra at det kommer ett lite innlegg i ny og ned herfra.

5 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Ser ut som et koselig barnerom. Barnebarna elsker å leke med Betlehemsstallen, så de har fått noen som tåler å lekes med av Besta :)

mali-mo sa...

Så fint det er her inne. Den lampen du har i taket har jeg lett etter overalt, ville ha den på vaskerommet, men mannen mener han vil dunke hodet i den ;) Gjerne like bra jeg ikke finner den ;)

Tusen takk fo rkjempekoselig hilsen, blir bestandig glad når du har vært innom ;) Ja, klart du har travle dager, det skjønner jeg godt. Men veldig rike dager også, tenker jeg ;)

Håper du får en kjempefin førjulstid sammen med familien, veldig kjekt med et innlegg hos deg her iblant ;)

Nå må jeg hive meg rundt og finne skotørkeren og få den montert på vaskerommet så lillemalien får tørre sko til imorgen ;) Kaos hus her, ser du, men det kommer seg vel etterhvert ;)

God klem ;)

vår lille verden sa...

Så lekker seng!Du den brune kassen ved sengen er det en koffert til singer symaskin?Jeg tror jeg har makan.klem

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Lekkert barnerom;). Ser du har fått opp den lekre gråfargen på kjøkkenveggen også. Den passet veldig godt inn bland innredningen.

Alltid hyggelig med nye innlegg fra deg. Skjønner godt dere har en travel hverdag, vi har bare tre stk, og synes det er travelt nok hehe.

Vi er forøvrig godt igang med husbyggingen vår, og gleder oss over stadig nye fremskritt;).

Fortsatt finfin førjulstid.

Klem fra Marilinn

David | Exam Sheets sa...

Hello, I came to your blog and started reading along . I decided I will leave my first comment. I don’t know what to say except that I have enjoyed reading your blog. Nice blog. I will keep visiting this blog very often...