søndag 6. mai 2012

Ett lite livstegn...


Endelig ett lite innlegg fra oss igjen, har ikke hatt så god tid og ikke så mye lyst til å blogge heller.....
Men nå fristet det litt faktisk igjen...
Ok, det har ikke skjedd allverdens innen interiør her i det siste, men har faktisk fått malt kjøkken-gulvet grått.det var furugulv der før, men bare på 2 år har det blitt nedslitt og så ikke ut...så det måtte gjøres noe.
3 lag med maling og det ser mye bedre ut, håper det holder en stund... liker godt samspillet mellom fargene tukiseblå, grått og hvitt ....sommerfarger !!









mammas baby er blitt  hele 9 mnd..


Jaja det var ett lite livstegn herfra, ellers er hverdagene travle og helgene likeså-men vi trives med alle barna rundt oss og har det bare bra !!

20 kommentarer:

Bente sa...

Hyggelig å høre fra deg igjen. Nydelig er den siste lille gutten din.

Bente

Anonym sa...

Så kjekt! Gulvet ble nydelig!
Hvilke fargekode har dere brukt? Klem

Karen-Sofies Villa sa...

Så hyggelig å høre fra deg igjen :)
Godt at dere alle har det bra!
Lekker farge du har valgt til gulvet ditt.
Klem

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Til anonym...vi har brukt en farge fra Jotun som heter SKY

Unknown sa...

I´m happy to read your new Post. I love your home and I love your blog.
Hugs from Germany,
Tanja

Tove sa...

Det var eit VELDIG kjækome livsteikn! Forstår godt at du må ha tusen andre ting å henge fingrane i enn blogging, men det var SÅ kjekt å høyre frå deg igjen! Og ikkje minst å sjå det vesle gullet ditt som har vorte så stor!

Klem frå Ørsta

Anonym sa...

Endelig ett livstegn !:-) Har savna deg ! Nok en skjønn gutt.:-) Interesangt at furugulvet er slitt ,etter så kort tid.Vi vurderte å legge det,men nå blir det noe annet. Hilsen Frid ved Hustadvika.

Anonym sa...

Så koselig å høre fra deg! Har savna deg!
For en nydelig sjarmør, dere har noen vakre barn!
Håper du får tid til innlegg innimellom :-)
Nå fikk jeg faktisk litt arbeidslyst, takket være deg!
Ha en fin dag!!!

Anonym sa...

Gulvet ble kjempefint! Så bra du har begynt å blogge igjen. Klem

mali-mo sa...

Guri, så stor han er, lille godgutten!

Kjekt med innlegg hos deg igjen, koser meg med bildene dine. Jeg har også veeeldig lite bloggtid for tiden, livet er fullt av så mye annet rett og slett ;) Men kjenner at jeg er litt igang igjen nå, så får vi se ;)

Gulvet ble fint, synd det ble slitt så fort da! her vurderer vi trerens og ny omgang med lut/ olje, men neppe før neste sommer ;)

Håper du nyter (travle) vårdager!

Fru Usken sa...

så kjekt med ett livstegn fra deg! fiiint gulv:) heheh uff jeg måtte le da jeg så lillemann med pistolen i munnen.. ellers nydelig baby!:)
klem fra june:)

Anonym sa...

Så koselig med et blogginnlegg fra deg, har vært innom mange ganger og sjekket siden sist:).
Gulvet ble veldig fint! Jeg malte mitt stuegulv i fargen Skagen, det holdt bra i ca 2 år men nå burde det vært malt igjen...

Lillegutten din er veldig søt, synes dine 4 yngste ligner veldig på hverandre:).

Hilsen Maria

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Kjøkkenet gjorde seg veldig med grått gulv. Riktig så lekkert ble det!

Hyggelig å se et innlegg fra deg igjen;).

Nyt vårdagene;). Marilinn

Ingvild B sa...

Så koselig med et livstegn fra deg!
Så stor minstemann har blitt!
Og med pistol i munnen da gitt... hehe..
Ja, det finnes vel noen slike i et hjem fullt av gutter! =]

Anonym sa...

For et utrolig vakkert hjem du har og verdens flotteste flokk med skjønne gutter. Den yngste er helt utrolig søt!

Jeg reagerer imidlertid på at du legger ut bilde av yngste med pistol mot munnen. Det er under ett år siden 22 juli. Flere leketøysbutikker har sluttet å selge våpen etter det som skjedde.

Jeg tror kanskje det er flere enn meg som reagerte på bildet, uten at de tør å si det. Man ler litt og unnskylder det med at gutter er gutter.

Du virker forøvrig som en fantastisk mamma,reflektert og oppegående.


Da jeg var liten lekte vi cowboy og indianer i skogen bak huset. Pistoler og pil og buer laget vi selv av plank og greiner. Vi spikket og saget og pusset ved hjelp av fedre og mødre.

Jeg vil påstå at vi levde oss slik inn i leken at disse hjemmelagde våpnene ble mer enn ekte nok.Vi trengte ikke eksakte replika av ekte våpen.

Håper du ikke blir såret eller lei deg av denne kommentaren - det er virkelig ikke meningen. Men vi kan alle trenge et lite dytt i riktig retning, av og til.

Selv er jeg jentemamma som setter pris på å få et dytt i riktig retning når jeg har glemt meg litt bort. Selv om jeg har vært mor i mange år og føler at jeg har masse erfaring.

Ønsker deg og din skjønne familie en nydelig sommer.

Mvh

Line

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Til Anonym ...vet du hva at jeg så det faktisk ikke før jeg hadde lagt det ut og noen kommenterte det bildet...tenkte bare at det var en leke...så ikke at det var pistol i farten...skjønner hva du mener, men synes alikevel du over reagerer litt kanskje..så og si umulig å unngå våpen i huset med seks aktive gutter..som du sier selv er du jo jentemamma så da har ikke du det "problemet" heldigvis...takk for ellers hyggelige kommentarer, alltid kj
ekt å få !

Anonym sa...

haha..må le..jeg så heller ikke at han hadde pistil i munnen..og hallo..ett lite barn liksom. Hjelpe meg hva folk skal tenke på. du har det kjempe fint.
klem leneb

Anonym sa...

Hei, så flott hjem og nydelige gutter du har. Lurte på hvor du har funnet de fine lampene som henger over kjøkkenbordet?

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Til anonym : De flotte lampene som henger over kjøkkenbordet er rett og slett fra Ikea og koster bare 350 kr stk. de heter Ottawa

Anonym sa...

Håper det kommer et "pip" fra deg snart og at du har det fiint!
Du har nok en hektisk hverdag, men håper likevel at du snart blogger igjen <3