lørdag 14. desember 2013

stuen vår






Tatt litt bilder fra stuen her, med lillemann med rundt beina som vanlig...han er alltid med..sammen med nestminstemann Fredrik.De er hjemme med  meg 24/7, men koser meg med de da.
Som dere ser på bildene, her bor det barn...men slik har vi det nå...har tatt inn en stakkars liten furu som skal få stå der frem til det store grantreet kommer på plass litt nærmere jul.
Ellers går dagene fort og det er mye som skal på plass før den store dagen.Vi blir alene med de 7 barna våres på julaften i år, syns det er litt deili og..da kan dem bare få herje på ..he he...Ser ut som eg har fått ett slags blogge-kikk igjen...får se hvor lenge det varer denne gangen..


God helg alle sammen 

4 kommentarer:

mali-mo sa...

Eeeeelsker at du har bloggekick! Keep it coming!

Skriver mer en dag jeg har bedre tid/ det ikke er midt på natten/ og oppgavene ikke står sååå mye i kø!

<3

Annveig - Det lille Rom sa...

Må si jeg beundrer deg! fulgt deg i noen år nå siden du fikk nr 5:) Yo go girl!! Nydelig hjem og vakre barn! Du gjør en super viktig jobb! Elsker stilen din by the way:) julehilsen fra Annveig ( nr 8 av 9 søsken)

Hege, din leser i Skien sa...

Velsignet julehøytid!

maria på inredningsvis sa...

Hej på dig:) vill passa på att önska GOTT NYTT ÅRRRR

och kolla gärna inredningsvis nyårskrönika imorgon:)

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion