torsdag 22. juli 2010

Litt fra kjøkkenet..






JA da er vi endelig hjemme igjen etter ca 3 uker borte, det var en skikkelig grønn pg fin mark vi kom hjem igjen til, og mine klase-roser hadde sprunget så fint ut.
Men i disse dager må vi få unnagjort ting  og vaske ut i gamle huset, det ble nemlig solgt i ferien, herlig !!

Lyslyktene er kjøpt på Rema for 99 kr.De skal egentlig stå ute, men når det regner må de inn.
Klokken ble kjøpt på en lokal gave/interiør butikk i Vestfold, der vi ferierte.Er veldig greit å ha en klokke på kjøkkenet når jeg ikke har på armen,hihi er jo der jeg er mest vet dere...

God helg alle trofaste og nye lesere !!

10 kommentarer:

June J. Larsson sa...

Koselig kjøkken du har! :)
...og du og jeg har helt lik kaffeboks og teboks. De er jeg så glad i!
Høres ut som at du har noen travle dager foran deg. Lykke til med det!

Klem fra June
Nostalgi & Skriverier

Hanne Mette sa...

Kjempe koselig kjøkken. Likte godt de åpne hyllene. Utrolig greit å ha et sted å "dille" litt. :)
Fortsatt god sommer til deg!

Silje sa...

Hei hei.
Har aldri besøkt bloggen din før, den er kjempeflott.
Utrolig hva dere får gjort med 5 barn, jeg er så glad når jeg får gjort noe, og jeg har 2 barn. Kjekt at du skriver hvor du får fatt i ting, som lyktene til 99,- PÅ REMA- utrolig.
Kommer definitivt til å besøke bloggen din igjen. Lykke til med hage og hus. :0)

Storesøstra sa...

Nydelige bilder! Liker så godt den boksen du har i hyllen!
Kjedelig å vaske seg ut av hus, men deilig å flytte til noe nytt:-)

Lykke til med flytting!

beate sa...

herlige detaljer på kjøkkenet ditt! fine lykter!

nyt dagen
klem beate

♥HverdagsHjerter sa...

Hei:-)) Jeg blir så gla hver gang jeg ser du har et nytt innlegg, liker bloggen din så godt! En inspirasjon for meg med "bare" 4 små:-) Det blir tur på Rema i dag ja! Håper de har de lyktene her også. Ha en fortsatt fin sommer:-))

Heims verden sa...

Eeeeelsker kjøkkenet deres:D Du har gjort det så fint:D

Christine C sa...

Virkelig koselig kjøkken du har - fullt av personlighet og fine detaljer :) Likte veldig godt klokka på veggen.

Håper du får en fin julidag!

Gårdsjenta sa...

Gratulerer med solgt hus da :)

Du har et absolutt nyydelig kjøkken! :D Masse fint der :)

Nina sa...

hei. kjempeflott hus du har :-) Jeg har samme kjøkken som deg, men har beige vegger....men ønsker meg hvite. syns kjøkken innredningen er litt gul i fargen så er redd eggehvit er hvitere og at dermed innredningen ser ennå gulere ut. Så så fint ut oss deg, så lurer på hvilken farge du har malt veggene med?
hilsen nina