søndag 18. juli 2010

mer sommer-stemning










Dette var litt bilder fra utenfor helårsteltet hos oss akkurat nå, må jo dille og dalle litt innimellom unge-mas og styr jeg da....liker så godt å ordne og gjøre det koselig og fint rundt....når jeg har tid.

Stor hvit sinkbøtte fra Åhlens
mugge, glass og flaske også fra Åhlens.
Pute trekk fra kremmerhuset
Hvit duk fra house doctor
Boks med sugerør fra Sia
Stripete teppe/dyne fra Jysk ( 99 kr)



Også ett par bilder til fra inne på sjenken igjen...






Nydelig rund boks fra Land romantikk.( den butikken var helt herlig å gå i , Tønsberg)
asjetter, tallerker fra Ikea ( arv)
Firkantet boks fra Sia.( har 2 av dem)


Ja da nærmer det seg slutten på campingferien vår, vi reiser i morgen el overmorgen.
Har hatt 2,5 uker i den fine vognen vår og det store fine helårsteltet. Så jeg kan vel ikke annet å si enn at det har gått veldig greit å bo slik med 5 gutter, en liten utfordring de dagene det regnet,men da reiste vi ut herfra en tur så det gikk greit det og.

Håper på flere fine sommer-dager, og at dere lesere også har hatt det fint så langt i sommer...
Har ikke vært så mye lesing av blogger, men blir vel mer når vi kommer hjem.

Fortsatt goood sommer til der alle !!



11 kommentarer:

Lady E sa...

Så flott dere har det, hygg dere de siste dagenen av ferien :D

Høvebakken sa...

Dere har det veldig fint...spesielt med tanke på at dere er på campingferie! Og med 5 gutter!:)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei :))

Såååå nydelige bilder og så fint dere har det der da!!!
Kos dere videre ♥

Klem klem :)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Ser kjempe koselig ut! Kunne tenke meg camping-vogn selv jeg, men samboeren er mere for hytte :) Så jeg får nøye meg med å besøke min mor på camping- ferie :)
Vet hvordan det er å ha mange barn samlet på lite plass, har 5 selv ;)
God tur hjem!
Klem Anita

beate sa...

dere har det så koselig i vogna deres!!!

kos dere

klem beate

ANETTESHUS.COM sa...

Så mange koselige bilder!! Kjempe-fint!

Ha en fortsatt FIN SOMMER!

Klem klem
Anette:)

Franske drømmer sa...

Ser ut som dere koser dere i sommer!! :) Nydelige bilder! Anbefaler deg å gå innom lunehjem i Tønsberg også. Der er det såå mye fint! Når du står på toppen av torvet, med bryggen i ryggen, så er det veien til høyre. Der står det et skilt til LuneHjem. Vel verdt et besøk ;-)

Franske drømmer sa...

Ser ut som dere koser dere i sommer!! :) Nydelige bilder! Anbefaler deg å gå innom lunehjem i Tønsberg også. Der er det såå mye fint! Når du står på toppen av torvet, med bryggen i ryggen, så er det veien til høyre. Der står det et skilt til LuneHjem. Vel verdt et besøk ;-)

Breivik Samfunnshus sa...

Så utrolig koselig dere har det i vogna deres!!! hvilket merke har dere ???

Jeg synes det er imponerende at du holder styr på mann og så mange guttunger i vogna, he he jeg synes det til tider kan bli heftig her hjemme og jeg har "bare" to unger ;))
Supert at dere har hatt en fin ferie, håper på godvær hos oss også snart :D

Ha en fin kveld !!

Klem fra Maren i nord !!

Heims verden sa...

Så koslige sommerbilder:D Fortsatt fin ferie:D

mimmi-leone sa...

Så koselig du har det!
Så flott med så mange barn, selv har jeg fire, nå har to flyttet ut og to bor fremdeles hjemme, men det var ganske hektisk når alle var her samtidig.

Ønsker deg en fin kveld!

Mvh Mimmi-Leone