fredag 2. januar 2009

Nytt herfra


I dag kom det masse fin sne her i Bergen og det er så koselig.Både jeg og ungene elsker snø.Bildet er funnet på nettet og er ett gammelt julekort tror jeg.

Ellers har vi hatt 2 bursdager etter julaften her i huset,
Lille gull er 1 år den 26 des :


Og nestminste mann ble 3 år den 25 des.Så vi har hatt en travel jul kan du si, men og veldig koselig.



Ps takk for så mange hyggelige kommentarer under forrige innlegg, har ikke fått skrevet tilbake til alle....
Ha en fin vinterdag !! ( for de som har snø og kulde)

9 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Heisan

Gratulerer med vel overstått bursdag.
Er det ikke deilig med litt snø. Håper den ligger en stund nå.

Nyt helgen
Klem Kerstin

rod i hob sa...

To bursdager i tillegg til alle juleselskap og kos i jula -heldige dåkke e!! Gratulera med vel øvestått!!

Kos dåkke i snøen, her har det komt ca to cm -men det forsvinne vel lika fort som de kom tenke eg....

GOD HELG :-)

Laila sa...

Godt planlagt, må jeg si. Du fikk akkurat med deg to årsdagen i fjor, før du rushet til sykehuset for å få minstemann du da?

Ha en fin vinterdag, dersom snøen ligger ennå. Her lå den vel i tre-fire timer i går... Fikk ikke lekt i den, siden Sol var syk, men vi fikk da se den.

Christine Louise sa...

Gratulerer så masse med overstått bursdag :)
Og gratulerer så masse med lille spiren i magen ;)
Så spennende. Jeg har selv 5 søsken og det er kjempe stas nå når vi er voksen :O)

Godt nyttår og klem til deg :)

silje-sin sa...

Gratulerer på etterskudd til guttene dine! Og godt nytt år:) klem fra silje.

Petunia sa...

Snublet tilfeldig innom her. Koselig blogg du har! Kommer gjerne innom hit igjen:)

silje-sin sa...

Hvordan går det forresten med husbyggingen Hildegun?:) klem

silje-sin sa...

Hei igjen Hildegunn! Jeg forstår at dere venter litt med husbyggingen da ja:) dere har jo god tid, og jeg synes huset dere bor i nå er så lekkert også jeg da:) Er formen din bra da? Forstår at det blir hektiske dager når du har fire små fra før:) Ønsker deg en flott kveld:) klem fra silje.

Anonym sa...

Du verden, for en samkjøring av bursdager! Da skal ikke jeg klage likevel, skjønner jeg... Jeg klarer liksom ikke helt å riste av meg jul og nyttår, for å forberede snuppas aller første bursdag noen få dager etter nyttår en gang!