fredag 26. februar 2010

Ikke bare fint, men praktisk..vaskerom

her ser du fra badet og ned, sikringen er for tiden ødelagt....og er ikke på her.
Her kommer noen flere bilder fra vårt vaskerom.
Dette er sett inn i rommet fra kjøkkenet.

Dette er stelle plassen, istedet fgor å stelle på det lille badet nede valgte jeg vaskerommet. Praktisk, siden jeg er mye på kjøkkenet rett ved . Har flere små hjemme så da er det greit å være i nærheten hele tidn og følge med.


Nestminste poden klar for stelling:
Her er hva som finnes inne skapene, mange slike trådkurver i alle skapene under hele disken. Her har jeg alt jeg trenger til stell og slikt.

 Her er utgangen barna bruker, med de klærne de trenger akkurat nå i disse dager.De er også i skapet ved sidn av her.Hver sin hylleplate til klær.


Så er det i skapet ved sidn av( helt til høyre) ett ekstra kjøl/fryseskap:

Her ser du hvor skittentøy-sjakten kommer ned, fra hovedbadet oppe.Sjakt er genialt.


Over til andre siden av rommet.Her er oppbygde maskiner. Og det er herlig. Tørketrommelen er litt ekstra stor trommel på, siden vi er 7 stk å vaske tøy for.

En skuff for hvitt og en for farget, det er faktisk nok for jeg vasker så ofte at det er bare for sorteringen. Skapet i sjakten rommer en del og.


Vaskeskapet: vaskemiddler, pulver osv



Sett fra kjøkkenet :

 

God såpe:

Det var litt vaskeroms -tips herfra , ha en god helg !!


38 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du, for et fantastisk vaskerom du har. Hvor har du kjøpt det smarte tørkestativet som du kan senke og heve?s
Hilsen Grete

Anonym sa...

Ble ikke rent lite misunnelig nå... Her var det jo, i motsetning til hjemme på vaskerommet mitt, både koselig og praktisk! Tipper dere er bra fornøyde med de valgene dere har tatt. :)

Bettum Villa sa...

Må bare si meg enig med Pernille. Her var det virkelig stilig.

sandra sa...

for ett drømme vaskerom! den sjakta vil jeg også ha:) luurt! så deilig! nå har vi vaskerommet på badet som er sånn ca 6 m2 kombinert gjestebad! deilig? det er ikke så rart jeg holder på å gå i spinn til tider. nå er ikke vi 7stk da, snarere tvert 4. og flere blir vi ikke før jeg får et orntelig vaskerom;)

Monika sa...

Herlig vaskerom :)
vårt / MITT ligger i kjellaren -- langt borte vekk i andre enden av huset, og kor praktisk er det da

Ha ei fine helg -- smil fra monika

ARKinterior sa...

å for en drøm av et vaskerom, må være skikkelig deilig å ha det sånn..ønsker deg og dine ei herlig helg i det nye, flotte huset :)
Klem

:) sa...

WOW! Du har jo større vaskerom enn jeg har stue! Hehe! Jeg er bare litt sånn utrolig veldig misunnelig på ditt nye hus. :)

Skogland sa...

Mange smarte løsninger! Så deilig det må være å ha et eget vaskerom.. *misunnelig* ;)
God helg! Hilsen Fru K

Kristins Hus sa...

Nydelig hus. Mange gode løsninger på vaskerom, og i huset ellers:-)
Takk for titten, og god helg

Kristin

Ellemeller sa...

Eg er imponert! Det er det flottaste vaskerommet eg har sett på lenge og eg diggar systemet:)

Christinas låvebutikk sa...

Såå praktisk og vakkert hjem dere har!!
Veldig fint;)
God helg videre;))

lilleann sa...

Kjempe flott, fint og ikke minst praktisk vaskerom!!! Å sånn sjakt skulle jeg ønske jeg å hadde. Sååå lurt!
Kjempe flott!!!! :)

Lillian :)

meaningmoon sa...

Utrolig flott, du er så heldig som har slik en fantastisk plass!

Breivik Samfunnshus sa...

Det vaskerommet er bare drømmen altså !!! Kjempelure løsninger, jeg er helt enig med de som sier at man må ha bygd noen hus før man får det slik man vil ha det.. He he det stemmer i alle fall med meg. Alltid noe man kommer på i ettertid, som kunne vært gjort annerledes..Myyye jeg kunne tenkt meg helt annerledes enn hva jeg har pr. idag..

Men det er tydelig at dere har tenkt på huset ei stund for ,jeg må si at jeg synes det ser veldig gjennomtenkt ut men lure og ikke minst praktiske løsninger!! Vet at man ikke skal være misunnelig på andre, men jeg er redd at med et så flott hus, er det helt umulig å ikke bli litt misunnelig ;))
Ønsker deg og dine ei flott helg !!

*Maren*

jordbaeret sa...

For et fantastiskt hus og for noe noen flotte unger! Dere er heldige!!!! Liktegodt skittentøysjakten, for et fiffig påfunn! Jeg ser dere skal male huset, kan anbefale fargen antikkhvit 343 i Optimal, Jotun. Fantastisk flott farge jeg tror passer veldig bra til deres type hus. Lykke til, klem "jordærsiden"

På landet sa...

Detta må jo være en drøm. Ble misunnelig jeg nå, får begynne å planlegge forstår jeg ;)

Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Perfekte løsninger!
Må tenke litt mer på vaskerom som arbeidaplass når en er storfamilie!

Anonym sa...

Så praktisk og fint vaskerom! Veldig greit med vaskemaskin og tørketrommel i ståhøyde. Og bra med stelleplass også! Det har vi også på vårt vaskerom, kjempekjekt! Jeg må snart blogge om mitt vsakerom også ;-)

Klem Kristine

Unknown sa...

Heisann! Første gang jeg er innom bloggen din i dag. For et flott hus dere har bygget! Og dette vaskerommet var jo kjempeflott! Gleder meg til å følge deg videre. Vi bygger også hus nå, så jeg er som en svamp som tar i mot alle praktiske tips. :)

Har en giveaway på bloggen min nå hvis du er interessert. Ha en god natt! :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Eit flott vaskerom med mange gode løsninger :) Ha ei kjempefin helg! Godklem

Mårtensdrätt sa...

Oj vilken härlig tvättstuga, vi bygger ett nytt hus med en stor tvättstuga med två tvättmaskiner, det går det åt med många barn det blir inte smidigare när barnens kläder blir större kan jag förmedla, vad härligt med fem små pojkar:) Lycka till med huset har tittat in till dig ibland, fin blogg:)

Hvit Villa sa...

Jeg kan ikke få sagt hvor misunnelig jeg er på dette vaskerommet! Du skulle sett mitt..tihi! Tørkestativene var helt fantastiske..er de fra Ikea?

Nina B. sa...

wow, for en drøm av et vaskerom! Her ser en tydelig hvor viktig god planlegging er. Skjønt, med 5 gutter som etterhvert skal bedrive div. aktiviteter, så er det jo greit å ha både praktiske og effektive løsninger ;)

Takk for titten!
NinaB

gamlamejeriet sa...

Nu var det nog länge sedan jag skrev något hos dig, tror jag.
Vilket fantastiskt hus ni får!

Det märks att ni tänkt igenom sker, så det ska fungera för en så stor familj, men ändå får ni till allting så snyggt.

Hoppas allt är bra med dig alla dina killar!

Janne Karin sa...

Gratulerer med nytt hus.Flott vaskerom du har fått deg. Herlig med alle skap og skuffer, så får man litt system i sakerne. Har selv et knøtt lite vaskerom og skulle gjerne ha hatt et litt større.

Anonym sa...

Det er det flotteste og smarteste vaskerommet jeg noensinne har sett!! *drømme*
Har trålet Ikea.no etter skuffene dere har under vaskemaskinen, men kan ikke finne noen enkle med den størrelsen.Har dere lagd dem selv av en annen seksjon? Vil ha!:)

Mvh
Marthe.

Villa Drømmeverden sa...

For en drøm av et vaskerom! Kjenner jeg er rent missunelig her:)
Jeg har og et stort vaskerom, men får liksom ikke helt dreisen på det. Takk for inspirasjon og tips!

Ha en flott uke!

Klem fra Margit

(legger deg til på blogglista mi, håper det er ok)

Ingvild B sa...

Ønsker meg også så stort,
fint og praktisk vaskerom.
Vi er 8 stk i huset og har ikke
engang tørketrommel!
Men det blir....
Jeg har vært litt skeptisk til
trommel mtp brann..
Men det er vel bare å være tilstede ;)

God helg!

..Til Lykkes Hjem sa...

Hallo for ett lekkert vaskerom*
Ikke misunnelig i det hele tatt ;)

her går jeg med planer om å pusse opp vaskerom, så dette var inspirerende ja.

Og for ett stort kjøkken du har. Herlig* ser vi har samme kjøkkeninnredning fra Ikea.


Takk for en herlig titt
Ha en fin søndag
Hilsen meg*

Anonym sa...

Det er første gangen eg er innom bloggen din, men det blir garantert ikke siste gang! Heilt overveldet over alle dei supre løsningene dere har valgt. Vaskerommet var en drøm!!! Og noen herlige gutter :o)

Anita sa...

Såå utrolig praktisk vaskerom dere har!! Tusen takk for inspirasjonen! OG huset dere blir jp bare såååå fint, skal kose meg litt mere her, for jeg ser at det er leenge siden jeg var her sist! Kos dere!

Aashildsvilla sa...

hei..du har det kjempekoseli..ønsker deg en riktig god påske..klem fra åshild

Unknown sa...

Hei,

Vi er i startfasen av å bygge oss hus, og leter rundt på nettet etter inspirasjon og gode ideer, og fikk opp bloggen din når jeg søkte etter sjakt for skittentøy. Ser at dere har en veldig fin løsning for vaskerommet, og lurte bare på hvordan det er løst med skittentøysjakten i badet i 2. etasje? Har du mulighet for å legge ut bilde på hvordan det er løst i 2.etasje, så hadde jeg satt stor pris på det.

Anonym sa...

For et lekkert vaskerom! Skal selv snart pusse opp vårt vaskerom, og lurer derfor på hvor du har kjøpt innredningen? Likte spesielt godt den løsningen med skuffer under vaskemaskin og tørketrommel! Er det noe dere har spesialbygd? Håper på svar...

Nå gleder jeg meg til å se på resten av interiørbildene på bloggen din :)

Chic - Romantique sa...

Aah.. Vil ha, vil ha! Den sjakten var jo bare helt genial. Misunnelig! :)

Ingeborg sa...

HEI,
Lurer på hva dere har brukt som skuffer under vaskemaskin og trommel? Vi pusser opp vaskerommet vårt akkurat nå, vil gjerne bruke IKEA, men fikk beskjed om at de ikke hadde noe man kunne bruke for å heve vaskemaskinen/tørketrommelen...

Hilsen Ingeborg

yanmaneee sa...

kyrie 6 shoes
golden goose
kobe 9
yeezy
lebron james shoes
moncler jacket
steph curry shoes
golden goose
nike off white
goyard handbags

webdolabuy sa...

see here now bags replica ysl Visit This Link www.dolabuy.co click now high replica bags