søndag 7. februar 2010

Mitt kjøkken

Her kommer litt bilder fra vårt nye kjøkken.
(Bekager litt dårig kvalitet på bildene her på bloggen, har ikke så bra kamera.)
Lidingø fra Ikea.
Utsikten fra kjøkkenet :








Nestminstemann sniker seg med på bildet...
Her ser du inn mot vaskerommet:


Så greit med 2 bestikk-skuffer:






Det er matbod der du ser det er dør til venstre, med hyller .Vedig grei og til kjøkkenmaskiner og ting.


Må bare si at det er 2 oppvaskmasiner også , en på hver side av vasken.Da trenger det aldri å st mye oppvask igjen på benkeplatene.Vi er jo mange da produserer vi en del oppvask.




Her ser du inn mot kjøkkenet fra stuen



Ja det var ett bilderas herfra , vi trives maks på vårt nye kjøkken og det er herlig med litt luft rundt hodet når 7 personer spiser middag sammen her hver dag.hehe, det vi hadde før var for lite.
Spisebordet er Norden fra Ikea, og stolene er "gilbert" ogå defra.
Ha en flott uke !!!

29 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Oi,oi så vakkert det har blitt! Og for en utsikt! Helt fantastisk, her tenker jeg det blir mange herlige frokoster med de flotte gutta dine ;-)

♥ Linnie ♥ sa...

Hei =)

Har fulgt bloggen din en liten stund, men er ikke så flink å kommentere, men nå måtte jeg bare. :)

For et nydelig kjøkken du har :)
Fantastisk utsikt som prikkenn over i-en også :)

Hadde ikke vært meg imot å hatt et slikt kjøkken nei :)

Håper du får mange koselige stunder på kjøkkenet ditt, et koselig kjøkken skaper man mange gode minner sammen med familien sin på :)

Ønsker deg ei riktig flott ny uke :)

Klemmer fra nord =)

små og store drømmer sa...

Superfint kjøkken dere har fått.
Deilig med så stor og god plass.

Litt misunnelig merker jeg :)

aase sa...

Dette var knallbra!! Jammen har dere fått det lekkert og praktisk altså!! Vaskerom ved siden av kjøkkenet og inngang utenfra må være drømmen for alle mødre. Her ihuset må skittentøy bæres gjennom kjøkkenet, begge stuene og en gang for å komme til vaskekjelleren!!

Gleder meg itl å se resten av huset deres nå altså!!

Ha en fin uke!!

Lotta sa...

Ah helt utrolig lekkert... Når kommer det i et interiørmagasin??? ;) Fantastisk!

Heims verden sa...

Helt utrolig fantastisk nydelig:D:D:D

Silje

silje-sin sa...

For et NYDELIG kjøkken!! Helt fantastisk Hildegunn:) Forstår godt at dere trives der! Gleder meg til å se resten av huset deres også, når du har tid:)klem fra silje.

Vibeke / Mammas Hus sa...

WOW! Så fantastisk lekkert!!! :)

Satt og tenkte på at jeg ville hatt en øy i det store rommet, og kom på at dere hadde 5 barn. Fint med bord da ja! *ler*

Flott vaskerom og bad også, lekkert!!!

Håper der får en god uke!


Vibeke ♥

Norwaystyle sa...

Så lyst og lekkert kjøkken, og for en herlig utsikt. Dere har virkelig skapt et flott drømmehjem :-).

ANETTESHUS.COM sa...

For et herlig kjøkken!!! Kjempe-flott! Forstår godt at dere stortrives her:) Så lyst, åpent og trivelig - og for en fantastisk utsikt! Magisk!

Klem
Anette:)

Betsy sa...

I am so glad for google translate as I can see some beautiful blogs like yours. I love the look of your kitchen. I like how organized everything is, I have got to get to work doing the same with mine.
Have a wonderful day
Betsy

Nina B. sa...

For et utrolig lekkert kjøkken, med en nydelig utsikt! Kjempepraktisk vaskerom også - savner virkelig å kunne har et slik til alternativ inngang.

Gratulerer med innflytting også :)

Kos dere i huset, måtte dere få mange, mange fine stunder og minner derfra!

♥NinaB.

krinkelkroken sa...

Gratulerer med nytt hus Hildegunn!

Kan godt forstå det er deilig å være kommet i hus, nydelig utsikt,og lyst og lekkert kjøkken:)
Når man er mange er det godt med ekstra luft og rom rundt seg, vi merket veldig godt forskjellen når vi flyttet fra vanlig husbankhus til der vi er nå med 260 kvadrat.
Blir ikke til at alle går oppå hverandre hele tiden, kos dere masse:)
Gleder meg til å se flere bilder fra nyehuset;)
Beathe

Martes atelie` sa...

Dette var virkelig et herlig kjøkken. Holder på å planlegge utvidelse av kjøkken....og dette var HELT i min smak. Takk for titten!
Ha en fin uke.

Hilsen Marte

Tina sa...

Hei!

Så utrolig flink du har vært. Planlegging lønner seg ser det ut som. Mange effektive løsninger man kan hente inspirasjon fra.

Lurer på - har du kjøpt de to utrekkbare tørkestativene på Ikea?

Husdraumen/Anita sa...

Utruleg imponert!
Har prøvd å forestille meg korleis det skulle bli når det blei ferdig...men dette overgår alle tankar! Fantastisk gjennomtenkt og lekkert!
Skulle ønskje eg hadde fått sett resultatet litt tidlegare i prosessen vår. Her er utruleg mange flotte detaljar!
Er det ok om eg låner eit bilete og linkar til bloggen din?
Og forresten: kva blei det til at de behandla benkeplata med?

Anita

Breivik Samfunnshus sa...

For et kjøkken, og ikke minst for en utsikt !! Jeg vet at man ikke skal være misunnelig på andre, men kjære vene. I dette tilfellet er det jo helt umulig å ikke bli det !!
Men som den storfamilien dere er så unner jeg dere også all den plassen, det må være helt fantastisk å slippe å være close heeele tiden. Spesiellt med småbarn i huset.. Godt med litt luft rundt seg. Utrolig flott tomt dere fikk tak i, den utsikta er helt priceless ;))

Klem fra Maren i nord !!

Meg sa...

Wow!
Gratulerer med en fantastisk kjøkken! Den var utrolig fin.
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt liftgardinen? Den var utrolig lekker.

Hilsen meg fra http://smaasteg.blogspot.com/

et kjært hjem sa...

Så lekkert kjøkken! Og vaskerommet og badet var veldig fint det også! Gleder meg til vi kommer så langt i prosessen som dere! Ha en fin uke ;)

Anonym sa...

Å så fint det er og blir hos deg. Gøy å se bilder - inkl nudlingen som sniker seg med ;)
Ha en riktig fin uke.
Britt Eva

Havets Datter sa...

Så utrolig flott!!! Kan tenke meg det er deilig å få bedre plass ;)
Kos dere vidre! Gleder meg til å se enda flere bilder fra det flotte huset deres :))

Karina

SeelenSachen ♥ sa...

Oh! Such a nice kitchen! Beautiful!

Greetings from Austria!

Nora

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så delikat og flott kjøkkenet ble. Moro og se det ferdige resultatet når jeg har sett planene dine på tegningen. Ble veldig lekkert.
Nyt det fine kjøkkenet ditt

Ha en fin dag
Klem

mammahaaland sa...

Gratulerer med nytt hjem!
Jeg har fulgt bloggen din gjennom hele prosessen og gleder meg virkelig på dine og familiens vegne, det må jo være helt fantastisk!
Nydelige bilder fra kjøkkenet, alt virker så godt planlagt!
Gleder meg til fortsettelsen av huset;)
Klemmer Monica

Torill sa...

Så herlig det må vere og flytte inn i nytt hus. Snart er det min tur! Fine lampar i vinduaga, kvar har du kjøpt dei? Likte gardinene. Det må vere godt å endeleg ha nok plass til alle dine små. Gleder meg til å sjå resten av huset :-)

Anonym sa...

Your kitchen is amazinag and so is your view!!!

Renate sa...

Hei så utrolig fint dere har fått det, deilig med sånt stort og luftig hus. Ser du har akkurat sånne lamper over kjøkkenbordet som jeg vil ha over øyen min, kan jeg spørre hvor du har kjøpt de og ev. pris?

Aashildsvilla sa...

kjempefint hus..klem fra åshild

Janna sa...

Stilig og smakfullt kjøkken. Det framstår gjennomført og avspeiler en sikker stilsans, og et blikk for detaljer.

Jeg er en fersk interiørblogger; holder på å bygge hus, og er veeeldig interessert i alt som har med innredning og interiør å gjøre. Titt gjerne innom; jeg tar i mot råd med takknemlighet.

Ha en fin helg .-)

Mvh
Janna